Spinning – Gold Center – Oktatási és Sport központ

Spinning

Spinning edzések

A Spinning egy zenére, edzői vezetéssel, csoportosan végzett teremkerékpározási tréning. Egy szabványosított, jól követhető, zenés óra rögzített Spinning kerékpáron. Koncepciójánál, felépítésénél fogva szinte mindenki űzheti, korra, nemre, edzettségi állapotra való tekintet nélkül.
Az Spinning edzés hangulatos, magával ragadó, és intenzitását tekintve nem hasonlítható más aerobik órákhoz.

Az egyik legkiválóbb kardió edzés, amely nem csak állóképességünket javítja, de biztonságos és hatékony módszere lehet a fogyásnak, amennyiben rendszeresen látogatjuk az órákat.

A Spinning előnyei:

Tanácsok az első Spinning® órához:

  • Ha először veszel részt Spinning órán, az óra megkezdése előtt ezt mindenképpen jelezd ezt az edzőnek, és kérj tőle segítségét a kerékpár helyes beállításához!
  • Ne ess kétségbe, ha nem bírod  végigcsinálni az első órát olyan intenzitással, mint a többiek. Már 5-6 alkalom után látványos fejlődést érhetsz el, és nem csak végig tudod majd tekerni az egész órát, de elkezdheted saját határaidat feszegetni és tágítani.
  • Az edzésre hozz magunkkal megfelelő mennyiségű folyadékot és törölközőt!
  • Lehetőleg kemény talpú cipőt, vagy kerékpáros cipőt használj az edzésen! A puha talpú cipő erre az órára nem ideális.
  • Az edzés során figyelj a karok és a váll tudatos lazítására. Ha egy edzés után fáj a vállunk, a csuklónk, akkor túlzottan ránehézkedtünk a karjainkra és a kormányra.
  • Járj rendszeresen, legalább heti 2-3 alkalommal, és az eredmény garantáltan nem marad el! 😉

Tekerés határok nélkül

A világon a legnagyobb tömegeket megmozgató mozgásforma a Spinning®. Ez egy zenére, edzői vezetéssel, csoportosan végzett teremkerékpározási tréning. Koncepciójánál, felépítésénél fogva szinte mindenki űzheti, korra, nemre, edzettségi állapotra való tekintet nélkül. Közel 25 éve indult útjára Amerikából, és azóta több millió ember életébe hozott pozitív változást.

Számos problémára jelent megoldást, mozgásanyagának köszönhetően betegségek megelőzésére, megszüntetésére, illetve rehabilitációs céllal is alkalmazható. Mindehhez nem kell mást tenni, mint helyesen beállítani az edzésen a Spinner® bike-okat, és követni az edző instrukcióit.

A Spinning® Program további előnye:

A Spinning® Program hátránya:

A közel 25 éve fejlesztett edzésprogramnak egyetlen egy hátránya van, a rendszeresség. Ha valaki hatékonyan akar edzeni, tartósan, hosszú távon szeretne fejlődni, vagy szinten tartani Magát, akkor rendszeresen kell tekernie. Először heti 2-3 alkalommal célszerű kezdeni a programot, majd amint fejlődés mutatkozik, úgy lehet az edzés mennyiségét növelni. Egyetlen egy dolog, amire figyeljünk, hogy legyen pihenő időnk!

Tévhitek a Spinning® Programmal kapcsolatban:

Spinning edzések időpontjai

Nap Időpont Oktató Terem
hétfő 19:00 – 20:00 Klári Spinning terem
kedd 07:00-08:00 Éva Spinning terem
kedd 18:00-19:00 Kitti Spinning terem
csütörtök 07:00-08:00 Éva Spinning terem
csütörtök 17:00-18:00 Kitti Spinning terem
csütörtök 18:00-19:00 Kitti Spinning terem
csütörtök 19:00-20:00 Klári Spinning terem

Bérletet veszek

Copyright © 2018 Gold Center – Oktatási és Sport központ - Minden jog fenntartva. | készítette: Honlap Készen
Translate »